piątek, 4 grudnia 2015

Zimowe paznokcie

Na tle paznokci to ja mam bzika, muszą być zadbane i wypielęgnowane. Bardzo lubię je mieć pomalowane,  dlatego często zakupuję  nowe kolory. Moja "skromna" kolekcja to jakieś 150 lakierów :-)) no cóż, każdy ma jakiegoś bzika.  Kolory w mojej kolekcji są stonowane i raczej klasyczne. Bardzo lubię czerwień i jej odcieni mam mnóstwo. Zimą i jesienią sięgam właśnie po odcienie czerwieni, szarości i  brązy. Kupiłam ostatnio piękny kolor fioletowy, który bardzo przypadł mi do gustu. Dla mnie dobre krycie i mały pędzelek, który ułatwia mi swobodne  malowanie to podstawa . Najczęściej lakiery  kupuję przez  internet, są po prostu tańsze. Zastanawiam się nad lakierami hybrydowymi...
co wy o nich myślicie? Jakie są wasze doświadczenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz