piątek, 4 grudnia 2015

Imbir

Jesienne chłody dają nam się we znaki, więc czas się rozgrzać. Do tego będzie nam potrzebny korzeń imbiru.Większość z was już wie, że działa rozgrzewająco i jest remedium na wychłodzenia i przeziębienia. Imbir nie tylko rozgrzewa, ale jest bogaty w substancje antywirusowe, przeciwzapalne i antybakteryjne. Jestem dowodem na to, że naprawdę działa. Parę lat temu korzeń  zamieszkał w mojej kuchni, ( odpukać) nie łapią mnie żadne przeziębienia . Ten aromatyczny korzeń kroję na plasterki i zalewam wrzątkiem, bądź dodaję do herbaty z cytryną.Uwielbiam smak tej imbirowej herbatki, jestem od niej uzależniona. Moja kuzynka dodaje korzeń imbiru do kawy jak i do zup. Jesień, zima to zimno, szaro i mokro. Gwarantuje, że po powrocie do domu z takiego zimna, herbatka bądź napar was szybko rozgrzeje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz